12 korzyści z ćwiczenia jogi

Jest bardzo mało ćwiczeń, które łączą ciało, umysł i duszę w szczęśliwym połączeniu. Powitanie słońca jest jednym z takich ćwiczeń, który robi to z elanem. Jest to również sposób na wyrażenie swojej wdzięczności Bogu Słońca.

Jesteś poranną osobą? Jeśli tak nie jest, to jest odpowiedni moment na rozpoczęcie, ponieważ ten zestaw 12 asan robi niesamowite rzeczy dla twojego umysłu i ciała. Jest to najlepszy sposób, aby zrelaksować się i odmłodzić ciało, a także pomóc w płynnym dniu z łatwością.

sztandar powitania słońca

Weź liść z ksiąg starożytnych riszich, którzy wierzyli, że słońce jest siłą życiową, która dostarcza potężnego źródła energii naszym ciałom. Tak więc oczywiste jest, że sprawiły, że powitanie słońca stanowi nieodłączną część ich codziennego reżimu.
Niewiarygodne korzyści Surya Namaskara lub Sun Salutation

Splot słoneczny, centralny punkt ludzkiego ciała, znany również jako centralny splot, znajduje się za pępkiem i ma bezpośrednie połączenie ze słońcem. Kiedy praktykujesz pozdrowienie słońca, aktywujesz swoją kreatywność i intuicyjne zdolności. Oprócz tych dwóch istnieją inne, bardziej istotne korzyści związane ze zwrotem słońca.

Sun Salutation

Wszystkie 12 pozy Surya Namaskara celują w każdą część ciała. Tak więc jest to kompletny trening ciała, który można wykonać w krótkim czasie, gdy tylko się go opanuje. Oto dlaczego musisz pozdrawiać słońce i sprawić, by był częścią porannej rutyny.

Pomaga w utracie wagi – jeśli chodzi o dobry trening układu sercowo-naczyniowego, joga nie jest w stanie zrzucić szalonej liczby kalorii, jak np. Biegać na bieżni lub pobiegać w parku. Ale Surya Namaskara błaga, aby się różnić. Po wykonaniu w szybkim tempie; może zwiększyć metabolizm, pozbyć się niechcianych kilogramów i pracować nad mięśniami brzucha. Jak to jest w przypadku uczciwej transakcji?

Pomaga w utracie wagi

Pomoże ci porzucić swoje iluminatory – tak, pozdrowienie słońca może dać ci tę niewątpliwą poświatę, której nawet najlepszy makijaż może nie mieć. Nie wierzysz nam, prawda? Cóż, wszystko, co naprawdę musisz zrobić, spróbuj kilku szybkich powitań słońca na macie do jogi w wczesnych godzinach porannych. Kilka dni po tym rutynie sprawi, że Twoja skóra się zmieni.
Pa, pa, wspólny ból. Wspólny ból jest nieuchronny. W miarę, jak się starzejemy, wszyscy kończymy na zasadzie joint-pain, prawda? Źle! Nie kiedy ćwiczysz dobrze i dobrze jesz; i przez ćwiczenie rozumiemy dodawanie Saskim Namaskarów do codziennej rutyny. To ćwiczenie dodaje siły do ​​twoich stawów i więzadeł, jak również twojego systemu szkieletowego. Wykonywanie postawnych gestów, tonizuje twoje ciało, a także masuje ważne narządy.

Do widzenia, wspólny ból

Pomaga w detoksykacji organizmu – Szybka inhalacja i wydech w Surya namaskar pomaga w detoksyfikacji. Komórki i krew zostają dotlenione i pozbywają się toksycznych gazów nagromadzonych w ciele.
Powstrzymuje niepokój i napięcie – czy dzisiaj odbędzie się ważne spotkanie? Spróbuj dopasować w kilka rund Surya namaskar. Nie tylko poczujesz się spokojniej, ale także będziesz w stanie lepiej sobie z nimi poradzić. Co więcej, pomaga również lepiej funkcjonować gruczołom wydzielania wewnętrznego, zwłaszcza tarczycy.

Chroni niepokój i napięcie

Twój poziom cukru we krwi pozostaje pod kontrolą – nie tylko utrzymuje twoje napięcie, ale także utrzymuje poziom cukru we krwi pod kontrolą i zdrowie serca w doskonałym stanie.
Utrzymuje twoje problemy z miesiączką pod kontrolą – Jeśli jesteś ugrzęziony przez problemy z nieregularnym okresem, ćwiczenia namaskarów Surya mogą zapewnić ci znaczną ulgę. Ta jogiczna praktyka pomaga również w łatwym porodzie.
Zapobiega wypadaniu włosów – Pozycja psa w dół jest jedną z odwróconych pozycji wśród 12 pozycji Surya Namaskara. Ta postawa zapewnia przepływ krwi do skóry głowy i jest niezwykle korzystna dla twoich włosów.

Zapobiega wypadaniu włosów

Pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu nerek- Pozowanie i postawy powitania słońca pomaga w krążeniu krwi w całym ciele. Pomaga również we właściwej filtracji odpadów z ciała.
Pomaga tonować nerwy i układ nerwowy. Seria ćwiczeń pomaga masować i stymulować nerwy, które pomagają w funkcjonowaniu wszystkich ważnych narządów ciała.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *